Nu är de verkligen varmt och skönt

Nu ni är de verkligen vår här.. När jag var ute och gick innan frullen så behövde jag inte ha jacka eller något fast att de var innan nio på morgonen helt underbart. Min tanke var ju att sitta ute nu medans jag tvättar men de ville inte mina ögon och näsa. Då denna härliga våren även har med sig något tråkigt som pollen.. Mina ögon dem rinner och rinner och näsan med. Plus att de kliar så jag vet inte vad.. Gahh.. Men men så är de..

När jag tvättat klart ska jag ge mig ut på lite shopping det blir först att stanna till på backaplan dels ska jag handla lite åt mamma men sen måste jag ju bara kolla in min favorit butik där jag alltid köper något haha..

Sen ska de bli gott med lunch/middag på böfhouse. Jag ska även äntligen få följa med familjen Halalkic/lindquist till city gross.. Hehe.. Så ser min fredag ut!!

Hoppas ni får en bra fredag i de härliga vädret!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

hehe bartendern jag och linda träffa när vi va ute på påsk :)

2009-04-24 @ 11:16:13
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0