Nu börjar min helg

Så där ja då har jag tagit helg nu då mycket gott. Men tyvärr har de börjat mulna på nu och blivit rätt kallt.. De som var så fint och skönt i morse. Hoppas på att de blir bättre i morgon så man kan vara ute mycket.
Idag ska jag inte göra så mycket slappa i soffan är min tanke. Men ska faktiskt iväg och träna i eftermiddag. Då blir de vattengymp, är så mycket roligare med de nu igen då de är nästan nya pass varje gång då dem nu har börjat med rullande schema typ på instruktörerna och de gillar iaf jag. Så ska bli spännande och se va de är för slags pass idag. Har en härlig träningsvärk i magen iaf gör så ont så ont när jag nyser fast gör ont på ett gott sätt. Hehe.

Ne nu ska jag ringa ett samtal och hoppas på lite goda nyheter.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0