Prosit!

Så skönt väder de är.. Man blir så himla mycket piggare och gladare!
Min morgon promenad blev till willys och tillbaka köpte äntligen den bok jag länge tänkt att jag skulle köpa men inte kännt att jag haft tid till att läsa då de är så mycket att läsa i skolan. Okey kanske inte är världs bäst att börja läsa en bok två dagar innan en ny kurs som alltid brukar betyda mycket att läsa men denna är så sjukt bra så kommer ha läst ut den i morgon.
Boken heter 14 år till salu - en skakande svensk historia av caroline engvall. Jag är ju hel såld på sannhistorie böcker som typ gömda och asyl a hela den serien med böcker.. Så nu har jag varit ute i 1½h och solat och läst. Skulle lätt kunna suttit kvar hela dagen men självklart blev jag kissnödig som vanligt men sen var de rätt jobbigt att sitta där. jag skojar inte om jag nös 2gånger i minuten. Rätt dumt val av mig att sitta där i de gul/gröna gräset med en hel del björkar runt mig haha.. Så nu blir de att läsa lite till här i soffan sen ska jag städa undan lite, käka lite, duscha och göra mig i ordning tills tjejerna kommer.. Vem vet kanske en powernap med haha..

Ne åter till boken!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0