Puhhh

Skönt skönt min huvudvärk försvann efter en ibumetin och lite vila i soffan. Har nu läst halva häftet som ska vara läst till torsdag men läser klart de nu ikväll då de inte är något DHW då det är denna jäkla hockey, bläblä...

Syster ringde vid 12.15 ungefär och undra om jag ville med till backaplan hade ju inget bättre för migs å gick först hem till dem sen gick vi till backaplan var inte där så länge men självklart han syster allt köpa både ett par byxor och en slipover "stavning" till Dennis, hon är rolig hon.. Hihi..

Nu sitter jag här och försöker varva ner efter en härlig men sjukt jobbig träning. Mitt ansikte var rödare än en tomat haha.. Nu blir de ju ingen mer träning denna veckan förutom mina promenader innan frulle sen får de bli minst en till på dagen hemma i långed!


 Dagens motion:
20min promenad innan frulle
40min promenad
35min spining
25min core



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0