Regn regn men nu är de sol.

Fy vilket piss väder de varit hela dagen, kallt och regn.. Men nu på kvällskvisten sprack de upp så kom solen tillbaka hoppas de stannar här nu med..
Förelsningen idag var hel kass så gick i pausen så var i skolan mellan 10-11 men den var helt värdelös..
Imorgon blir de dock en hel dag 9-15.30 efter de blir de att åka direkt hem till mor och far med syster och dennis. Väl hemhemma hinner jag nog inte mer än slänga in mina grejor så ska jag träffa emma. Vi ska till sussans cafè och ta nån cider då hon hade typ pub där i morgon så kan ju bli trevligt.. :)

Dagens motion:
20min innan frulle!
Är ju som sagt onsdag då är de min "vilo" dag

Kommentarer
Postat av: kusin putte

SM.GUUUUUULLLLLDDDDD:)

2009-04-09 @ 00:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0