Sista på ett tag?

Ja vem vet kanske blir de mitt sista blogg inlägg på ett tag. Jag ska inte ta med mig datan hem till mor och far. Dem har ju såklart en dator men a iaf. haha.. Blir säkert att jag slinker in och skriver några rader men mer blir de nog inte då jag inte åker dit för att sitta med datorn. :)
Nu har iaf syster godkänt så jag och dennis åker i morgon kväll. Jippy !  Skönt att komma upp lite tidigare blir ju en hel dag extra. Gött..
Ska träffa linda på torsdag! Längtar va på tok förlängesedan vi träffades så torsdag klcokan 13 när hon slutat jobbet ska vi tjata en hel del haha.. Kommer bli mycket trevligt de vet jag..
Sen blir de ju att kolla på raketerna, ville ha med dennis dit men nja 21.30 är väl lite sent för han tyvärr. Så ska troligen hem till emma en stund innan.
Sen 1maj ska jag och dennis kolla på herrlaget när dem spelar hemma mot bäckefors vi ska även ta med oss emma.
Det är de enda jag har planerat.. De känns bra att inte ha för mycket att göra för mest av allt vill man ju vara med mamma och pappa.. Men jag antar att de blir några timmar åp fyrhjulingen också. :)

Ne nu börjar snart DHW

Ha en trevlig helg!!

Kan redan nu skriva morgondagens motion:
25min promenad innan frulle
30min promenad

Natti!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

hejja Bäckefors! ;)

2009-04-28 @ 22:06:27
URL: http://hannahjson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0