Tidig morgon!

Jaha då vakna man vid 7 idag igen då, gjort hela påsken typ. Jag börjar ju inte fören 10 idags å kan ligga och slappa i en timme här i soffan rätt skönt iof. Oj va jag var trött igår kväll, när jag hde gått upp och lagt mig så hade jag med tv kontrollen och mobilen då jag vänta ett sms sen tänkte jag ju kolla på tvn en stund till men jag han nog inte mer än att lägga hivudet på kudden så somna jag haha. Så vakna till och hade då mobilen i ena handen ochkontrollen i den andra och tvn stod på haha..

Idag blir de ingen promenad innan frulle då jag tänkte jag skulle sova ut men nej då, sen är jag så hungrig nu så idag får jag hoppa de. Men vad gör de för de går stadigt neråt på vågen, så himla skönt! :D

Ne nu ska jag spana runt lite här..

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0