Trött trött

Så nu känner jag mig nöjd över dagens skrivande.. Så nu blir de soffan tills 22 då blir de att sova för herregud va trött jag är.. hoppas man kan sova lite längre imorgon nu då..

Morgon dagen ser ut så här
  • Promenad innan frulle
  • käka frulle
  • Plugga
  • Dricka smothi (stavning)
  • Ett core pass
  • plugga
  • Käka djungelgryta
  • plugga
  • hem till dennis, passa han medans päronen tränar/årsmöte
  • plugga lite till
  • greys anatomi
  • SOVA
Någon som vill byta dag haha..


Dagens motion:
20min innan frulle
Har även börjat att gå en hållplats längre bort när jag ska till vagnen men de är mer vardags motion. Men nu vet ni! :)
25min core


Köpte lite godis efter träningen men blää.. Inte ett dugg gott skulle mycket hellre tagit en smothi.. Men så blev de inte nu...

Nu säger jag god natt för idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0