Vinterstudion!

Äntligen har vinterstudion startat på riktigt igen! Ingen blir gladare än jag för jag älskar detta!!! Hihi..

Nu sover dennis och jag sitter här jag är med jätte trött så får se omjag kanske slumrar till lite senare. Vi har iaf varit ute på ärende i nästa två timmar :) Men nu har jag en ny tv! 32"platt tv nice nice. Dock står den i bilen än den kommer hem till mig i morgon. :) Syster och E åkte vid 9tiden i morse dem kommer hem i morgon på eftremiddagen någon gång skulle jag tro. Vet inte riktigt vad jag och dennis ska göra sen när han vaknar vore kanske lite skönt med en promenad men får se va de är för väder då..

Sova och vinterstudion va de ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0