åhh nej

Fy vilken jobbig dag jag haft.
Har haft en helt otroligt underbar huvudvärk och hals ont hela dagen guus va skojj! INTE! Halsen har jag fortfarande ont i har lite lite ont i huvudet med men med en ibumetin i kroppen är den lite mindre. Suck har inte tid att vara sjuk nu lixom.. Så de är väldigt bra att de är en lugn och fin vecka i skolan.

Idag var de en rolig dag med först seminarium 9-12 då vi hade redovisning det gick jätte bra! :) Sen mellan 13-16 hade vi gestaltning och de var svin kul. hehe.. Gjorde olika lekar som bla följa john mm. Mycke roligt.

Imorgon går jag bara 9-12 skönt. Ska passa dennis när jag slutat, så vi får ta oss en promenad till backa plan då jag måste byta min kolsyre patron. :)

Ligger i soffan nu och slappar i pyjamasen då jag inte inte vill bli sjukare.. Pyjamasen åkte på dirket jag kom innanför dörren. :)

Ahh prison break idag.. :) Om jag inte somnar innan men de hoppas jag inte.

Nu blir de att se på "halv åtta hos mig" sedan "familjen annorlunda"

Hoppas ni är lite piggare än mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0