Blir aldrig som man tänkt sig!

Nee blev ingen utgång ikväll.. :( Hannah skicka imorse och stackarn har blivit sjuk har feber och är yr så de är bara för henne att vila så hon blir frisk till på måndag.. Bara att ta de någon annan helg. :)

Men jag har haft en trevlig eftermiddag iaf :) Då syster och Emir bjöd hem mig till dem på tacos då dem visste att vi skulle käkat tacos idag hihi.. Dem är allt bra snälla dem. :) Jag gick hem vid halv sju ungefär, så nu ligger jag här i soffan och ska titta på lets dance som precis börjat!!

Imorgon hoppas jag på att få sova lääänge.:)

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för kommentaren, japp riktigt nöjd :) Puss Miss you too honey<3

2009-02-06 @ 22:00:24
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0