Första dagen

oj vilken lång dag de varit men har varit väldigt kul. Inte alls som jag trodde utan mycket bättre hehe.. Orkar inte skriva nu egentligen å jag mår piss, huvudet spränger lika så näsan och öronen plus att jag måste snyta mig hela tiden.. Blää..
Jag kom iaf hem vid 17.40 typ då fick jag ge mig iväg direkt jag kom hem för att åka till willys då vi i morgon ska åka skridskor på heden hela dagen då ska man ju ha matsäck med sig så blev att köpa mjölk för varm oboy ska jag ha med mig. :) Sedan mackor med prickikorv mumma va gott hihi..
Tyvärr när jag kom hem igen vid 18.15 och skulle ta mig några värktabletter så fans de inga kvar! Panik! Men som tur är så har jag ju världens snällaste syster så hon kom hit med tabletter till mig.. Så nu hoppas jag att de ska släppa snart. För de är inte skönt vill jag lova men men. Efter lite vila orkar jag allt med en hel dag med vilda 9åringar i morgon med.

Nu ska jag se på familjen annorlunda..

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0