Känner mig bakfull..

Konstig man känner sig när man går upp så tidigt och när man sover lite längre så där på förmiddagen. Tycker de känns som jag är bakfull. Haha. Men men, klockan är bara 15.00 fast de är skönt iof men skulle jag få gissa hade jag gissat på 18.00 kanske. Nu har jag iaf duschat gjort i ordning den tvätt som ska tvättas och jag har även gjort i ordning matlåda för i morgon.. Otroligt duktig skulle vara ännu duktigare om jag skulle läsa lite också.

I morgon är de en lång dag den enda denna veckan, så går mellan 9-16 i morgon. tisdag mellan 9-12 onsdag 9-14 torsdag ledig och fredag 9-12 en helt okey vecka.. haha..

Ne ska se om jag orkar öppna boken en stund kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0