Ny vecka nya tag

Så var de redan måndag eftermiddag då. Veckorna går otroligt fort!
Idag var de skola från 9-16 menn när jag väl satt i KH-salen ihop med alla andra för att lära oss om PIM då kommer de farm att just min grupp inte skall ha detta! SUCK så då hade jag slutat 12 men där satt jag i mitten på en gigantisk sal så var bara att snällt sitta kvar till två då jag gick därifår hehe. Lite små störande menmen..

Känner mig helt slut i kroppen, kan de bero på min helg haha.. Just nu håller jag på att koka makaroner som jag ska ha till min lunch i morgon. Ska även in i duschen nu strax. Tänkte ta mig en liten tur till backaplan måste köpa ett litet kollegeblock att ha till vfun bla. Sen är jag sugen på att köpa en tröja jag prova i onsdag men inte köpte hehe..

Blir ingen laserdom idag, så blir att kolla på "mitt" lag idag då det är korpen men jag eller jag och callo hade ju redan fixat en reserv för mig så jag får vara coach idag haha.. :)

Idag är de även prison break!!!!

Jaa till helgen blir de party. :) Blir jag,Hannah och Henrik sen skulle även Henrik se om han kunde ta med en polare! DÅ blir de sing star gitarr hero här först sen blir de bowling innan vi drar in till stan!! Nice nice!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0