ont ont ont..

Jaha då var snart lördag över också då.. Men har haft en mycket trevlig dag idag med mamma och dennis.. Gick hem til syster och dennis vid 8.20 ungefär då jag ändå vakna vid 07.30.... Callo åkte vid 9-9.30 sedan kom mamma jämt efter 10. Nu åkte mamma precis hem så blev ju nästan en hel dag med mamma..  :)

Jag har börjat fått sjukt ont i en av mina visdoms tänder.. Buhhhh.. Är de inte de ena är de det andra.. Så kan knappt äta så blir till att käka lite värktabletter igen då suck.. Mamma tyckte jag såg sjuk ut så är nog inte helt frisk då. Men får se på måndag hur jag mår..

Imorgon blir de till att passa Dennis igen hihi.. Då de är systers tur att spela match men jag kände att jag inte pallar att se på någon match denna helgen så jag blir hemma och passa sjuka Dennis. Men idag var han iaf bara gosig, inte skrikit eller gråtit något utan var mest goa kramar jag fick hihi då är de ju helt okey haha..

Måste måste in i duschen med då mitt hår är så fett men åh va de är tråkigt haha.. Trött börjar jag även bli men idag får jag inte sova någon middag då lägger jag mig hellre tidigt.. Såg att de börjar en bra film klockan 18 på femman har ju sett den många gånger men den är så bra så ska se den igen sen är de ju melodi festivalen inte för att jag diggar de så mycket men iaf, sen om jag orkar är de brottskod försvunnen efter de.. Men än så länge är klockan bara 16.20 så är rätt lugnt..

Åh tycker inte om att ha ont i munnen, speciellt inte i visdoms tänderna.. Hoppas de går över snart..

Ha en fortsatt trevlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0