Skön söndag

Så där ja då var snart denna helgen över också då. Herregud va fort de går.. Snart februari över men de är bara bra för då blir de snart vår hoppas jag. För här har ju all den snö som kom igår redan töat bort. :(

Idag vakna jag redan vid 07.40 men jag somna som en stock igår vid 21.30. Så blev att käka lite frulle sen kolla jag på skid skytten kul att de gick så bra för Helena mycket roligare att titta när de går bra för någon svensk. När de var slut kom Emir och Dennis och hämta mig så åkte vi mot strike &co. Där syster &co spela. Gick tyvärr inte så bra men så de kan gå ibland..

Kom hem redan vid 12 tiden så var skönt att vara hemma rätt tidigt, då blev de att lägga sig i soffan och "kolla" på 3milen för herrar. Jag var så glad att jag hann hem och se detta skulle egentligen kolla på sveriges värsta bilförare men de hoppa jag men va tror ni händer? Jo efter kanske bara 15min somna jag och oj va skönt jag sov. Men jag hann se slutet så även här fick vi ju en medalj. Roligt roligt..

Mer idag har jag gjort i ordning matlådan till i morgon som är en sallad ala madde. Alltså matvete, gurka, ägg, feta ost och en del köttbitar. Mumma de.. Sedan hade jag tvätt tid mellan 16-19 men eftersom jag nu haft tvätt tid en del veckor i rad så blev de bara en maskin idag de var nice.

Nu har jag precis kollat på one tree hill och gossip girl. I love!!
Väntar nu på att på spåret ska börja på svt24 börjar klockan nip så en stund kvar.

Hm, nu börjar jag bli inte nervös men spänd kanske man skulle kunna säga på vfu:n i morgon. Ska bli intressant at se hur trött jag kommer vara imorgon när jag kommer hem 17.30 då jag går upp 06.45 blir en ovanligt lång dag för mig. Tur de bara är måndagarna är så långa så blir ju bara två långa dagar för mig. Jeje..

Börjar dock bli förkyld, inte bra. Jag tänker då inte vara hemma en enda dag från vfu:n hur förkyld eller sjuk jag blir för vill inte ha någon rest vfu, de har jag inte tid med.

Ne nu ska jag kika runt lite...

XOXO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0