Söndag!

Tjopp..
Idag vakna jag vid 08.15 blä.. Hehe. Gick inte att somna om idag så vara bara att gå upp eller ne gå ner mena jag haha.. La mig i soffan och kolla på skidskytte vm härligt härligt med ett svenskt vm guld. :) När de var slut tog jag på mig och gick till hilldedal med en milkshake till emir sen hämta jag nägra plagg till syster. Idag är tyvärr inte himlen helt blåmen solen lyste allt lite då och då var en minus när jag var ute så var inte så jätte kallt.. Kom hem kolla på herrernas skidskytte, käka mat hamburgare med pommes. Helt okey men tycker inte någon mat smakar så där jätte gott nu för tiden jo min korvstroganoff då men inte annars.

Ska bara slappa idag känns jätte konstigt att klockan bara är 12.38 och jag hunnit gjort så mycket hehe.. Väntar på att klockan ska bli 13.15 då ska jag se reprisen på svb då jag kolla på du ä rvad du äter i torsdags. Sen blir de att tvätta mellan 16-19 har faktiskt bytt sängkläder idag också, duktig jag är alltså..

Imorgon är de fullt upp hela dagen, har seminarium mellan 9-12 sen vid 15-16 ska jag till torslanda och träffa min vfu handledare, 18.45 är de korpen sen blir de hem och sova då jag ska upp 05.30 på tisdag. Så imorgon är de fullfart hela dagen ska även hämta ut min tåg biljett efter skolan så jag slipper de på tisdag morgon.

Imorgon blir de även fullt hus hemma hos mor och far, syster är ju som sagt där redan och dennis, sen i morgon kommer två av mina fastrar och två av mina farbröder som alla ska sova hos mor och far haha. Sen kommer jag på tisdag morgon så mellan tisdag och onsdag kommer vi alltså vara 9st hemma haha helt sjukt! Därför jag valde att åka tisdag morgon istället för måndag kväll. Ska bli kul att träffa dem alla igen även om dem kommer för en mycket tråkig sak..



Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är massa skitgrejer, men det blir väl bättre snart hoppas jag! ur går det i skolan då? Trivs du bra? :)

2009-02-15 @ 16:22:24
Postat av: mikaela

mm det va inge skoj att bli väkt så.. fina klänningar måste jag säga :) och sött kort på dennis hihi

2009-02-15 @ 17:50:09
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0