Tidigt morgon!

Det var en väldig tur att jag la mig och somna redan vid 21.30 igår kväll. Dennis var super snäll och somna utan ett ord 19.40 ungefär. Så jag "kolla" på melodifestivael och ska jag vara ärlig tycker jag iaf detta fält var katastorf typ bara alkazar "hur de nu svatas" som var någorlunda bra. Annars ver de katastrof.. Hehe

Jo i morse då, dennis tycket vi skulle upp tidigt så jan vakna 05.30 jippy haha.. Men de gick faktiskt bra då har jag ju iaf sovit i 8h hehe.. Jag gick hem med han redan vi 9tiden då hans blöjor tog slut. Gick hem direkt för måste plugga lite idag nu har jag ju vilat tre dagar från att läsa något så. Läste inte alls länge fören jag gav upp, tur jag gick på den föreläsningen. Men boken ska vara klar på tisdag så får läsa mera i kväll och hela eftermiddagen i morgon. :)
Tog mig en välbehövlig powernap istället och vakna för ca 30min sedan så sov väl iaf 1½h så de var skönt. Men känns jätte konstigt att klockan bara är ett haha.

Har tvätt tid idag från 16 så blir till att tvätta lite senare!

Super glad idag börjar både one tree hill och gossip girl!! yey!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0