Trött trött..

Shit alltså va trött jag är. haha.. Men har iaf läst 50sidor. Om jag orkar så läser jag nog lite efter bygglov.
Men chansen är nog inte så stor att jag orkar de. Jag brukar ju dock bli pigg när jag väl lagt mig så man vet aldrig. Imorgon måste jag dock gå upp redan vid 07.10 blä blä.. Så jag behöver all sömn jag kan få.

Nu vill faktiskt jag har lite ljusare tider och lite värme tack. Är trött på detta mörker nu, vi har ju iaf haft lite tur och haft lite solsken på dagen men direkt klockan närmare sig 17-17.30 så är de kolsvart ute! Det är inte alls trevligt tycker jag!

Igår fick jag även reda på när farfars begravning är, hade tur ang skolan att jag inte missar något direkt viktigt, sen är jag även ledig dagen efter och de känns väldigt skönt att vara de så man inte dirket kommer tillbaka i skolan, känner att jag behöver lite tid efter. Det kommer bli fullt hus hemma hos mor och far, då mina två fastrara och mina två farbröder ska sova hos dem plus jag, callo och Dennis. Snacka om mycket folk! :P

Kommentarer
Postat av: syster

finns det hjärterum så finns det stjärterum! :-)

2009-02-03 @ 22:05:28
URL: http://callo84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0