Vad blir de för mat?

Oj va denna dagen varit slapp.. Fast jag var faktiskt ute och gick i 40min förut, så dä kännde jag mig väldigt duktig. Måste måset komma igång med träningen igen. Men de tror jag allt att jag ska klara av nu. För till veckan har jag ett rätt soft schema går ofta bara mella 9 och 12 sen är jag även ledig torsdag så nu kan jag ju inte skylla på att jag har fullt upp i skolan haha.. :)

Vid 16.30  ska jag bege mig till bowlinghallen och möta upp syster med familj. Jag stannar nog en liten stund iaf och kollar på denna latjotävling :) Sen ska Dennis följa med mig hem och sova här i natt.. Mysigt!!


Kommentarer
Postat av: Julia

kulkul :) själv ska jag bara slappa hemma :D

vill du följa min blogg ? :)<3

2009-02-07 @ 15:05:36
URL: http://ekendahls.blogg.se/
Postat av: Julia

Ofcourse ! :D

2009-02-07 @ 20:23:30
URL: http://ekendahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0