Vad har de blivit av mig?!

Så då var andra dagen gjord då. Den bara sprang förbi, vå åkte med 9.10 in till stan för att åka lite skridskor på heden, jag åkta högst 2min haha.. Har helt glömt av hur man åker haha.. Men kidsen tyckte de var skoj. Var tillbaka i skolan vid 13.30 då fick jag fixa några lappar och så till rymden temat som börjar i morgon bla plasta in och skära/klippa. De var rätt skoj faktiskt hehe.. Höll på en hel timme med då så efter de var de bara att sätta sig på bussen och åka hem.
Här hemma behövdes de diskas så de gjorde jag direkt samtidigt som jag koka matvete och gjorde i ordning mat lådan. Sen blev de att duscha, sätte på mig pyjamasen och softa i soffan ja då ringer syster och undra om jag ville med till bowlinghallen då Emir skulle spela lite med sitt nya klot och jag skulle se om mats var där så han kunde fixa mitt klot. Han var där så han börja direkt så nu är de klart. Jag spela då också lite men ojojoj va svårt de var nu med ett riktigt klot dels för att de är sjukt mycket tyngre än dem hall klot jag brukar spela med. Sen att de är ett riktigt inte ett gammalt hallklot haha.. Till slut fick jag ner några käglor inte dåligt haha. Men ska jag använda detta på måndag i korpen får de allt bli att träna typ varje dag.. Så nu ligger de alltså till så här att jag har ett eget klot och en egen väska!! What!! Vad har hänt med mig lixom, jag har blivit en bowling nörd haha.. Men aldrig att jag tänker börja i något lag eller så, riktigt så kul ska vi inte ha. Haha..

Nu blir de iaf att softa i soffan och titta på "halv åtta hos mig" "bygglov" sedan avsluta med "house" om jag orkar vara vaken så länge.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0