Åhh kan man bli mer irriterad?!!

Faan va trött jag blir!! Kolla på kursportalen för en stund sedan för att se om dem delat in oss i grupper än och de hade dem gjort. Yes tänkte jag då jag var nyfiken på hur mitt schema såg ut. Men tror ni inte på f*n att just mitt namn alltså jag inte blivit indelad i någon grupp. KULKUL, Nej inte direkt inte när klockan var 16.45 på en fredag då man inte kan få tag på någon i skolan. Har ju ingen anning om vårt jag ska ta vägen på måndag kul!! Men kolla upp nummret till den kursansvarige och ringde hennes privata mobil hon sa då att oj de måste blivit ett missförstånd hon trodde jag hade kommit in som reserv men de förklara jag att jag inte gjort!! Så hon gav mig ett namn på en person som har hand om grupp A2 så ska gå dit på måndag så får vi se om jag får plats i den gruppen annars får hon hjälpa mig att hamna där jag får plats. Suck säger jag bara !! Varför just jag!!

Jag höll på att bara falla ihop när jag såg detta. Varför ska de hända något sådant här med just mig!! Suck suck.. Men men hoppas de läser sig till de bästa på måndag nu har jag ju ett klassrum att gå till iaf men ändå. Blä!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0