Fjärde dagen

Fjärde dagen i skolan idag, hade ju som ni vet bara en timmes information om just den inriktning man valt. Min inriktning är ju skapande verksamhet för tidiga åldrar. Det som vi kommer pyssla med mest är Musik, Teater, Rytmik och Bild&Form. Så termin 2 och 3 kommer nog blir otroligt roliga!

Idag kom mamma på besök, pappa skulle också med från början men så vart ju farfar dålig och ja resten kan ni ju läsa i förra inlägget. Jo mamma kom vid 16.30 så idag följde hon med mig på ett vattengympa pass de var nog första gången jag träna ihop med min mamma. . :) Sedan åkte vioch hämta syster kolla upp var vi ska lämna dennis i morgon på sin inskolning.
Och nu sitter vi här alla tre i soffan mor och syster kollar på tvn..

Imorgon är jag ledig otroligt skönt med tanke på omständigheterna, skänt att ha mamma och syster nära då också även om syster ska till skolan några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0