Helg helg

Åhh så skönt med helg men känns som den kommer springa förbi i vanlig ordning. Är sjukt trött men ska göra mitt bästa för att orka se hela lets dance då jag verkligen älskar detta programet. :) Men är ju så jobbigt med alla rekalm pauser men då är de ju tur jag har datorn nära tillhands. :)

Var rätt segt på jobbet idag inte så mycket att göra men de funka ju.

Har en hel del planerat i helgen, imorgon ska jag kolla när pinpals spelar match vid 13.20 men innan de ska jag hem till syster och dennis då jag ska tvätta lite, för de ligger till så här att jag har tvätt tid på söndag mellan 10-13 men då ska jag och syster in till stan och kolla upp var skolan och de är kolla upp bokhandeln sen skulle även syster hanlda lite grejer pennor och dyligt. Så då får jag ta med den lilla tvätt jag har men ack så viktiga att den blilr tvättad till syster imorgon. Sen får jag även ta och städa lite här hemma efter bowlingen i morgon! Söndag ser alltså ut så här, en dag på stan ska även ta med mig min syster på bio! Måste ju se wallander!!! Så troligen blir de en hel dag på stan så blir nog ingen träning på söndag heller men gör inget! Hehe!

Ja så ser min härliga helg ut! Så ska jag ju förstås slappa så mycket som möjligt imorgon kväll hehe!

Ne nu var reklamen slut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0