hemma!

Så var man hemma i kära göteborg igen då efter lite mer än två veckor hos mor och far!
Var hemma vid 14 tiden ungefär var jätte lätt att köra idag då de inte var någon trafik alls typ så de gick fint iaf! När jag kom hem kolla jag igenom posten hade fått 3st julkort till hihi. Har även fått brev från csn att jag får studiestöd så de var ju skönt! De närmare sig nu, snart skol start de ska bli såå kul!

Jag är ju ledig nu tills onsdag fick jag reda på igår så i morgon får jag ta och gå till  willys och handla hem lite grejer till kylen rätt tomt haha! Sen så måste jag träna lite bowling om de blir i morgon eller tisdag vet jag inte! Ska även börja träna på gymet igen tror jag kommer köra en del pilates och yoga denna termin om jag gillar de vill säga! :)

Har beställt hem pizza nu för är ju söndag imorgon måndag får jag börja äta ordentligt igen efter all julmat och godsaker! Hihi!

ha en trevlig söndag!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Vad för utb ska du plugga? :) Har ditt jullov vart bra? Kram

2009-01-04 @ 22:01:34
Postat av: Sofia

Hej! Vad för utb ska du plugga? :) Har ditt jullov vart bra? Kram

2009-01-04 @ 22:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0