illa illa

Ja jäkla skit oxå att vi inte vann idag på första korpen. Men som sagt var första matchen och absolut första fö rmig i min blivande karriär haha.. Skojj!! Men jag är iaf nöjd med mitt spel fick följande för er som är intresserade första serien 106, andra 93 (dåligt) och i sista börja jag jätte bra hade sådant läge att slå mitt personliga rekord men nerverna höll väl inte tyvärr men fick 137 i den sista serien men tyvärr fick vi inte med oss någon poäng denna omgång men vi spela mot de bästa laget idag med så nu är de bara segrar kvar resten av serien. :) Var iaf roligt men nu kommer jag inte kunna spela fören 16/2 suck.. Det är ju bara spel varannan måndag. Eftersom jag har nollning med laserdom den 2/2 så hoppar våran reserv in hehe.. Så då ska väl callo och andreas iaf vinna den matchen hoppas jag! :)

Nu ska jag slö kolla på idrottsgalan och hoppas på att klockan går fort till 22 då prison break börjar!

Kan ju säga att jag kommer somna dirket jag lägger mig och kommer sova såå skönt!!

Imorgon väntar en ny dag med nya äventyr!!!

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: cia

visst är den :)

2009-01-19 @ 20:50:01
URL: http://sophieloveme.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja skrev fel bloggadress....

2009-01-19 @ 20:50:38
URL: http://sophielovesme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0