Lättnad!

Åh vilken tur jag haft inga spyor! Men en ömmande mage har jag än men hoppas de försvinner tills i morgon får då ska jag jobba iaf! Har bara varit i soffan hela dagen! Under täcket och kollat på tvn och surfat! Har inte varit hungrig på hela dagen men nu har jag precis käka ett knäckebröd iaf så jag får i mig något! Har även tagit mig en dusch så nu känner jag mig fräsch igen! Blir ingen vattengympa idag dock. :( Menmen! Ska jag vara ärlig så är jag rätt glad över att inte behöva gå ut i detta vädret herregud vilket piss väder de varit sedan 14 tiden typ regnar och är helt svart ute, fy så tråkigt!!

Hm, skulle ju bytt min kolsyre patron idag med men de blev de ju inget av så får stå ut med "vanligt" vatten tills i morgon men de är absolut inte gott alltså, hehe. Men får ta och byta den i morgon efter jobbet och då hoppas jag att de inte regnar..

Idag är de PRISON BREAK!!! I love!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0