Min lediga fredag!

Mmm de är verkligen skänt att vara hel ledig idag, så jag inte behöver tänka på nått speciellt omjag inte vill liksom.
Det har dock varit fullt upp här sedan man vakna med 07.20 då dennis tyckte de var morgon. Callo gick vid 8 tiden då hon skulle till skolan. Jag mamma och dennis gjorde oss i ordning och åkte till hans dagmamma vid 9 tiden, det gick fin fint att lämna dennis även om de känns lite taskigt då både jag och mamma är här hemma idag men han måste ju skolasin då callo måste lämna han till veckan då de är skola. Så när jag och mamma lämnat dennis åkte vi till bäckebol käka frulle på coop. hihi.. Sen tog vi oss en tripp på ikea skulle ju inte köpa något som de så fint heter men kom ut från affären ca 200kr fattiagre haha inte mycket penagr så men själva grejen haha. Fick iaf jätte mycket för dessa pengar. Ska ta kort och lägga upp här sedan när jag kommer hem i eftermiddag.
Mamma åker hem redan idag eftermiddag då pappas systrar åker hem idag så åker mamma hem till pappa så vi alla har någon hos oss iaf. Fast jag ska ju hem till mig så blir ju själv så men har ju syster 10min bort. :) SKa bara ta de lugnt ikväll kolla på lets dabce och samantha eller hur de stavas. hehe..
Imorgon blir de till att kolla på PinPals igen vet inte om vi orkar se båda matcherna men en ska vi se iaf. Sen måste jag börja läsa lite också. Mamma kom ju med böckerna igår så blir till att läsa en del iaf så man är lite förberedd. :)

Men jag återkommer senare med bilder mm..

Hoppas  ni får en bra fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0