Nu har jag varit bra duktig!

Godeftermiddag! Ojoj va duktig jag känner mig. Har suttit vid köksbordet och läst sedan 15.00 eller jag sluta läsa vid 18.00 då ringde Mika. Men läste 3h intensivt med bara en paus för att dusch. Shit va fort tidien gick den sprang ju bara iväg. Hehe.. Så nu känner jag mig verkligen som en student, blev en del koppar kaffe under tiden med då jag var rätt trött när jag börja så nu lär jagväl inte somna på ett tag.
Är ju inget bra på tvn nu ikväll så blir nog till att läsa lite till så har jag läst ut boken och de är ju en bra början iaf. hehe.. Men måste ta lite pauser imellan så sakerna som står fastnar haha...

Hoppas nu haft en trevlig söndag min har varit helt okey, känns dock som att dagen bara flygit förbi, vakna ju dock 11 med så haha.
Imorgon blir de ju att gå upp något tidigare närmare bestämmt 07.15 ojoj haha.. Börjar ju 08.30 så måste jag ju få tag i denna ulrika som jag ska prata med innan med så får vara där i god tid!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0