Oj igen! :)

Ojoj Pinpals gjorde de igen. Ännu en seger blev de i eftermiddags på hemma plan. Riktigt roligt att de blivit två segrar på rad och på hemma plan dessutom så besök nu PinPals

Annars så har dagen varit rätt lugn är hyffsat trött efter att Dennis varit vaken en hel dal inatt men men inte så farligt. Kom hem för ca en timme sedan och sedan dess har jag varit otroligt effektiv har tvätt tid nu mellan 16-19 så har varit nere en sväng ska strax ner igen, jag har gjort iordning mina pajdegar orka dock inte gå in i någon affär och köpa ägg och formar så själva pajerna görs i morgon. Har kyckling i ugnen så den är färdig stekt tills i morgon så slipper jag gör de då. Hihi.

Nu blir de till att slappa förutom några vändor till tvättstugan. Blir körslaget ikväll jag hejar på erik! Fast är rätt säker på att wells vinner allt men iaf!!


Imorgon blir de till att kolla på syster i bowlinghallen tror de börja vid 13 tiden, sen när jag kommer hem blir de att göra i ordning pajerna!

2dagar kvar tills de drar igång! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan! Allt bra med dig ? Tänkte bara va lite nyfiken och fråga vad det är du ska börja plugga för nått ;) Hoppas helgen har varit bra.

Puss och Kram

2009-01-17 @ 21:40:14
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: josefin

vad vill du vinna ?

2009-01-17 @ 21:46:26
URL: http://brelin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej hej, det gick bra! Överlevde iaf:) Men det var som sagt stor skillnad på tempot! hihi

Hoppas din tvätt blev ren och luktar gott:D Jag hejar med på Team Erik :D Kram

2009-01-17 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0