Söndag!

Oj vad de hänt mycket idag. Blev väckt 10.15 hehe sovmorgon var de här ja.. Tss iaf åkte med callo med familj till vårdcentralen med dennis. Men de gick som tur var fortare än förväntat. ;)
Efter detta åkte jag och syster till bowlinghallen där syster skulle spela, gick inte så bra för laget de blev förlust men iaf. hehe.. Sen jag kom hem så har jag gjort 13pajer, diskat, fixa lite filmer och även duschat hehe. Så nu ligger jag återigen i soffan åhh gud så skönt hehe..

Åhh i morgon drar skolan igång hihi är så laddad för detta hihi. Ska bli jätte skojj. Träffa nya folk och allt de där. :)
Imorgon drar ju även korpen igång de ser jag också framemot.. :)

Nu ska jag spana vidare här på nätet!!

Sen blir de nog tidigt i säng för imorgon blir de ju ingen sovmorgon hehe..

Kommentarer
Postat av: syster

gå in på den url, öppnA vt09 schema

Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Gillar du den får du gärna följa den med bloglovin också.

2009-01-18 @ 18:01:37
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Maria

Okej det låter roligt måste jag säga ;) Nått nervös då? Härligt att allt är bra. Är bara bra här med ;) men du får lycka till med första skoldagen i morgon! Puss

2009-01-18 @ 19:46:08
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja det blir nog jätte kul ;) Nej inget jobb så lång ögat når ;( Har funderat på att börja på komvux å läsa upp lite betyg å sen söka till grebbesta folkhögskola. Men får se hur det blir.

2009-01-18 @ 20:41:29
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0