Åska..

Ojoj va dagarna springer förbi, men de är bara bra för då är de snart fredag. Hihi..
På jobbet går de jätte bra och jaf tycker de är riktigt skoj.. Så dessa fem veckor som är kvar kommer gå galant.. Kommer bli ännu roligare om två veckor då sofia kommer vara själv på labbet så kan vi ta frukost, lunch ihop hehe.. :)

Idag var de riktigt äklig kluft så blev svett för ingenting så när klockan närma sig 14 så kom de världesn regn och åsk väder, mycket välbehövligt... Men tycker dock den jobbiga luften är kvar än.. Men nu är himmlen iaf klar blå igen så ser ut att bli en härlig dag i morgon då ska jag bättre på min bränna..

Nu blir de snart att lägga sig och läsa, äntligen hittat en bok jag fastnat för. Läste ju ut en bok förra vecka sen har jag börjat på två som inte var något för mig men nu har jag hittat den..


Imorgon blir de även att åka till mellerud och kolla på herrlagsmatchen..


XoXo

Kommentarer
Postat av: S

Ja fy fan va vi ska gotta i oss frulle & lunch ;)

2009-07-02 @ 17:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0