Fin i håret igen.. 11 dagar kvar..

Var tar dagarna vägen?! Tyckte inte de var alls längesedan jag skrev här på bloggen att de var 70dagar kvar till tunisien och nu är de bara 11. SJUKT!!! Kan erkänna att jag börjar bli lite små nervös inför flygresan, då jag lovar att mina öron kommer spricka eller något liknande.. Men i morgon när vi åker och shoppar ska jag shoppa mest inne på apoteket haha.. Ska ta ut min nässpray för mina bihåller sen blir de öronproppar att ha på flyget sen får de bli en flaksa med solkräm haha. Hittar säkert något mer att handla där inne.. Tss.. Men allt annat med resan ska bara bli såå skönt.. Åhh av gött de ska bli, bara ligga i solen eller i vattnet på en madrass och dricka iskalla drinkar.. Nice nice...

Jo glömde ju skriva de förut att igår fyllde ju syster 25 så dår åkte vi ju hem till henne, var även hem en sväng till mig själv men iaf. Syster bjöd på jätte god mat, köttfärspajer sedan en mega god tårta fick med mig en bit hem men den slank ner efter maten förut hihi. De va skönt att vara tillbaka på Hisingen en sväng även om de inte blev så länge.. Dennis var ju bara för rolig, han har lärt sig många nya ord nu.. Så blev ju att man lekte en hel del med han, jag fick inte sätta mig ner jag inte hihi.. Han blev lite lessen när vi skulle åka då han oxå ville med han tog till och med mina slor och gick iväg med hihi.. Men när jag tog tillbaka dem sa han bara NEJ.. Så hämta han sina egna skor och blev jätte glad sätte sig i trappan och villa ha på sig skorna men han skulle ju inte med igår. Så då blev han lite putt hihi..

Kommer bli kul att passa dennis medans hans päron roar sig i Paris. Ska bo hos dennis då från 19-23 augusti. Ojoj va skojj vi kommer ha.. :)

Gahh vilken träningsvärk jag har i benen nu, blev ju en härlig promenad för mig och emma förut och nu känns de vill jag lova.. Men en underbar smärta mera sånt tack...

Nee dags att kolla på tvn.. Hittat kanalen E som jag är helt såld på nu.. Haha.. Just nu är de kendra.. :)

xoxo



Snygg han är.. :)

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Å förstår de känns tomt utan farfar..vilken fin gest att tatuera...

gjorde de ont.



vad har du fått för sommarjobb...



kramis

2009-07-17 @ 09:35:08
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

skulle nog me tycka de va rätt skönt strosa omkring o städa...men inte kul städa hemma.ler.

kramis

2009-07-19 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0