HD & Dexter!

Nu har jag varit så  där mega dålig på att blogga igen.. Men händer inte så mycket i mitt liv just nu, jag jobbar, ute och går sen blir de att se på tv för att sen sova typ.. :)

Men igår hände de något roligt, jag tog med mor och far till åmåll så köpte jag ett par joggingskor :) När vi kom hem gick jag ut och gick med emma i 85min sen hem och vila en stund för att se ge mig ut och springa i 20min. Åhh va härligt de var.. Kände mig så duktig hihi..
Senare på kvällen gick jag över till Kenny stod och tjata i en timme typ, hans kattungar är ju såå söta och jag har sagt till mor och far att dem får skaffa sig en men dem har varit lite halv förtjusta i de. Men igår vet ni då ni. Hihi. När jag kom hem från kenny hann jag inte mer än innanför dörren så villa mamma och pappa med över till Kenny för att titta.. Så när dem väl fick syn på dem bestämde dem sig rätt snabbt. Så nu kommer de nytillskott i familjen lindquist och inte bara en utan TVÅ! :) Dem ska heta HD " för de blir Dennis Halalkic baklänges var pappas motivering :)" Den andra ska hete Dexter. Hihi.. Ska bli skojj med två katter är ju dock inte mina favvo djur men om jag är med när dem är små kanske jag kan komma gilla dem mera.. :) Dem får dem väl om 2veckor lr något sånt. Hihi..


Ne nu ska jag softa en stund innan jag ska ut och gå med emma!!!

Kommentarer
Postat av: syster

hallå, du måste ju skriva att dexter är min idé! De blir min katt, hi hi

2009-07-21 @ 20:23:10
URL: http://callo84.blogg.se/
Postat av: mikaela

åååå va gulligt jag måste komma och hälsa på er snart i långed tror jag ;) hehe

2009-07-22 @ 09:27:40
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0