Fler sådana här helger tack!

Ojoj va fort denna helgen sprang förbi.. Men jag har haft en av dem  bästa helgerna på länge..
Igår var jag ju som ni vet barnvakt åt dennis från 13-21.30 typ.. Dennis var jätte glad och busig så vi hade bara en massa skoj för oss hehe.. Daniel kom hem till syster vid 21 tiden typ. Vi spela lite tv spel innan syster med co kom hem.. Vi åkte väl hem vid 22.30 tror ja.. Väl här hemma la vi oss och kolla på Prison Break dem 6 sista avsnitten.. Fats i orka bara se 3st. :) Sen fick jag även en hur söt sån där me to you nalle av Daniel igår såå söt.... <3
Imorse tog vi sovmorgon till 9 haha.. Länge för att vara mig iaf. Då kolla vi klart på PB avsnitten. Bästa serien ever!!
 Vid 13 tiden åkte vi iväg och spela miniglof vi åkte till Askim. De var 18 banor och ojoj va de är skojj att spela minigolf. De gjorde de ju inte bättre att jag dessutom vann. Hihi.. Va väl hemma igen till 15.30 tror ja då spela vi lite kort här gick de dock inge vidare för mig haha.. Sen har vi kollat på en del film och bara myst.. Har iaf haft de väldigt skojj och trevligt i helgen..
Men i morgon bär de av hemhem till Långed igen och de ska bli skönt på sitt sätt hoppas verkligen att vädret vänder nu vill ha sommar och sol nu!! Så man kan vara ute vid stugan få lite färg och få bada...

Ne nu ska jag läsa lite bloggar har väl lite att ta igen nu kanske.. Hihi..

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0