Härligt med blå himel och sol igen..

Se där ja idag har solen hittat hit till göteborg.. Trevligt... Nu sitter jag hemma hos Dennis han ligger upp och sover hans päron åkte för ca 30min sedan..

Igår fick jag tillbaka min kära mobil lagad och fixad galant.. :) Sen vid 19 tiden kom Daniel vi åkte in mot stan vid 20.30 typ va jätte mycket folk som skulle se på bio.. Så va en del kö.. Men de gick ju smidigt då han redan hade fixat biljetterna.. Filmen vi såg på heter state of play var väl ingen kanon film men inte heller jätte dålig.. Fast somna man efter ca 60min kanske den var helt kass haha.. Va inte jag som somna tss.. :)

Ne nu ska jag se om de finns något bra att se på tvn.. Så ska vi gå ut sen när Dennis vaknat..

xoxo

ps. kommer lägga in en del bilder senare idag.. :) ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0