Hemma i gbg i lite mindre än 24h

Så där ja då var de torsdag kväll igen de, fattar inte var denna veckan har tagit vägen galet fort har de gått iaf..
Idag har jag och Dennis mest tagit de lugnt varit ute på två promenader iaf.. Så vid 18.30 åkte vi från långed hit till gbg.. Så nu sitter jag i min soffa igen med mamma brevid mig.. :) Imorgon bli rde skola tiidigt.. haha.. 8-12 men men ska ju bara sitta och lyssna så får väl gå.. Min snälla mor ska städa här hos mig tvätta fönstren bla.. Så vid12 tiden kommer hon, dennis och callo in till stans å ska jag bjuda henne på middag.. Blir självklart på böfhouse.. :) Sen har vilite ärenden att göra innan vi åter åker mot långed igen haha..

ja de var allt för nu...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej där! Så du far fram och tillbaka hehe. Såg bilder på din systers blogg innan och såg att ni var vid Ivägsjön! Våran stugan ligger ju precis bakom hörnet där :). Hur länge ska du vara hemhemma? Ska ni vara vid stugan mycket? Ha det bra! Kram

2009-06-04 @ 23:36:47
URL: http://hannahjson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men hallo ... varför låter du din mor tvätta fönster åt dig , eller du tvättar väl hennes förstås ???

2009-06-05 @ 22:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0