I långed igen. :)

Jaha ja nu var jag hemma hos mor och far igen då.. Haha.. Kom iväg vid 13.20 tiden jag och Dennis. Vi hade de väldigt varmt under färden då jag ju hade pappas bil och där är de ingen AC men de gick allt bra iaf.. När vi kom hem hit gick vi dirket till handlarn och köpte oss varsin glass de behvöde vi. Hihi.. Sen busa dennis på järnet han är knäpp den killen vilka konster han kan få för sig att göra.. :) När dennis lagt sig annordna jag och pappa ett FM "Familje mästerskap" i skytte.. Dock saknades en medlem hihi.. Men jag och pappa kom på delad 1:A plats på 43p mamma kom 2:a på 39p. Vi skött 5st skott var.. Haha.. De var skoj speciellt nu när jag och pappa sköt in de först.. Så de går rätt.. Nu ser dem på tvn och jag sitter här...

Imorgon bär de av till grebbestad med dennis och emma!!! Åhh va de ska bli gott med langos!!!!! Hehe.. Sen blir de la att kolla i någon affär om lillkillen accepterar de. Tss... Klockan 9 ger vi oss av, för vi ska vara hemma till 15 dels ska emma iväg och träna volleyboll, jag och dennis ska med pappa och crister ut till stugan och röka dem två gäddorna vi fick upp förrförra helgen.. Så fullt upp i morgon härligt härligt.. 
De enda som saknas är ju att Daniel hade kommit med någon gång under dagen.. Så hade dagen blivit perfekt.. Men sån tur har jag inte tyvärr..

Ne nu är de dags att läsa lite bloggar..

Ha en fin kväll!!!

Kommentarer
Postat av: callo

jag hade lätt fått maxpoäng ;) ska ni till kusten ändå nu? snälla smörj in honom noga noga!! ta med mycket saft osv osv, ha ha jag vet att du har full men ändå! Kram kram

2009-06-01 @ 21:30:12
URL: http://callo84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0