Jobbat, festat, jobbat, sovit, jobbat, solat...

Ojoj vilken helg jag haft.. Har verkligen varit hur kul som helst. I lördags jobba jag på norebyn från 9.30-16 sen var de hem och duscha, göra sig i ordnong och dra hem till emma där hon och josse vänta på mig vi fixa oss så vi blev party fina hihi.. Sen blev de att tjata lyssna på nostalgi musik och grilla en mycket trevlig förfest efter ett tag kom Kennys edan även vår chafför som för kvällen var Anders.. Vi drog till bengtsfors med 20 tiden hade sjukt kul i bilen hehe... Va inte alls mycket folk när vi kom men vid 22 tiden börja folket komma.. Det var sjukt kul mycket roligare än jag trodde.. Men de är klart hur tråkigt kan man ha med Emma, Larsson och Mika!!! 

Igår var de att gå upp vid 10 tiden för att åka till norebyn och jobba igen 12 börja jag de var mycket skojj att jobb dem är så sköna där ute hihi.. Men och ett stort men de borde inte vara lagligt att jobba i den värmen som var igår!!! För kan ju inte säga att de var kallt och skönt i diskrummet hehe.. Men men 19.00 stämpla jag ut dock rätt gott sliten..

Idag var de bara att gå upp 7.00 för att gå till mitt andra jobb, de var faktiskt väldigt roligt och lätt.. Konstigt de där att de är skoj att städa så länge de inte är hemma hos sig själv. Så nu blir de att gå brevid resten av veckan.. Då de är många ställen inne på fabriken som man ska komma ihåg osv..

Om två timmar blir de att gå upp till vallen och se herrarna spela match mot högsäter.. Roligt Roligt och som alltid med emma.. <3

Nu har jag funnit min nya favorit plats här hemhemma.. På balkonen sitter jag nu med lite choklad och bubbel vatten.. Fläktar  så himla skönt här upp.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0