Kallt och blåst..

Åh igår gick de inte att blogga här på denna datorn jag blev mycket arg.. Haha.. Men nu funkar de så får passa på att skriva medans dennis sover..
Igår då så åkte vi ju till grebbestad för att käka langos men tror ni inte på faan att jag och emma har samma vanliga tur att det är stängt!!!! Gahhh va arga vi blev men fick blir en hamburgare istället visst de var skit gott men nu var de ju langos vi ville ha..... Men men.. Vi var inne på sportshopen hitta inget som passa mig eller föll mig i smaken så direkt förutom ett par sjukt coola skor till dennis. Som så snäll moster jag är köpte jag ju såklart dem! Haha.. Denni sverkar digga dem med så är ju tur.. :)

Idag blåser de och är jätte kallt dock skiner ju solen men hjälper inte så mycket i denna vind.. Vakna vid 7 tiden så vid 7.30 var jag och dennis ut och gick eller ja han satt ju såklart i vagnen men iaf hehe.. Var ute i ca 30min mycket skönt.. Senare när mor kommer hem ska jag ut och gå med emma.. Blir nog en hel del tjat också.. Hehe.. Sen blir resten av dagen lugn skulle jag tro..
Imorgon bär de av till göteborg igen dock blir de rätt sent då inte mamma slutar förn 17.45 så hon är la hemma vid 18.15 sen så vi kommer nog inte iväg fören 19 skulle jag tro.. Rätt så segt men men inte mycket att göra.. DÅ hinner jag ju tyvärr inte träffa Daniel heller.. :( Men jag åker ju ner eller hem "gbg" heter de väl haha, fredagen den 12:e så då får jag äntligen träffa han.. :) Sen ksa jag även passa dennis den 13:e då hans päron ska på bowlings avslutning på liseberg..

Gud va de är skönt att vara ledig inte behöva tänka på att man måste hinna läsa ut någon bok eller liknande. Underbart.. Jag ska verkligen bara njuta denna sommar, de kommer bli så skönt att vara ledig så mycket även om jag kommer jobba 5veckor så har jag ändå massa veckor ledigt. Åh va jag ska njuta i tunisen gahh.. Kommer lätt bli den bästa sommaren på länge!!!


 Här är dem coola skorna. :)







:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0