Lördag....

Fy vilket tråkigt väder de är.. Känns ju som de är höst ute ju..
Har varit ute till stugan idag igen då mor, far, och herr och fru palm är där ute dem åkte ut igår så var där vid 14 tiden och käkat mat igår. Idag åkte jag ut vid 15 och käka dem blev visst kvar där en natt till så har huset för mig själv idag med.. Rätt skönt men ändå inte, lite tråkigt att inte ha någon att prata med typ hehe.. Är ju ingen som är hemma så man kan hitta på något.. Men men. Skönt med vila också dock.. Så blir att sitta i soffan resten av dagen och se på tv och läsa boken.. Dock finns du ju inget bra att se förutom sommarkrysset senare.. Imorgon blir de nog att åka med pappa och crister till uddevalla.. Tror dem skulle handla lite på biltema.. Då har man ju något att göra iaf..

Nu ska jag ta och äta lite chokklad och dricka påskmust hihi,.


Saknar min pojkvän sjukt mycket... Han är för bra för att vara sann!! :D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0