När saknaden blir för stor....

Godkväll härlig fredagskväll. Dock ligger jag redan i sängen men kommer troligen surfa runt ett bra tag så ska inte sova riktigt än.

Så nu är jag hemma hos mor och far igen. Vet inte riktigt va jag ska kalla detta är för detta kommer ju vara hemma för mig nu i sommar fast hemma är ju göteborg för mig men aja.. Får väl skriva hemhemma som jag brukar. Dagen har varit rätt soft va i skolan mellan 8-11 så skönt att vi vart klara en timme tidigare. Då blev de att säga hej då till basgruppen iaf vi som var där. Hanna stack ju tyvärr innan man han säga hej då men men.. Kändes lite konstigt :/ Sen blev de lite spontan shopping för mig, köpte än en gång kakeldekor så nu snart snart är jag nöjd i köket hehe. Blev även en toapappers hållare, sen blev de visst av misstag en sväng in på cubus och självklart kom jag inte ut tommhänt. Köpte två grymt snygga linnen.. Jag diggar dem hårt. :) Efter de var klockan runt 12.15 då kom mamma, syster och dennis in till stans å käka vi på böfhouse kanske inte den bästa gången på detta stället men men.. Sen var de att åka hem och fixa de sista så när klockan va 15 satt jag och mor i bilen igen mot långed..
Kom hem rätt sliten och huvudvärk men efter en liten vila blev jag strax rastlös så fick bli en tur till åmål för att hämta mina tåg biljetter även en skvätt bensin :)

Jo en mycket trevlig sak som hände förut var att Jadwiga ringde mig från norebyns cafe och camp. Har ju sökt sommarjobb där orkar inte dra hela historien nu men iaf.. Så i morgon ville hon att jag skulle komma dit ut och hälsa på så mellan 16-17 ska jag vara där.. Hoppas hoppas hon har en del bokningar under sommaren nu så kan jag få jobba lite där med.. Hade inte varit helt fel.. :)


Åh vad jag saknar min farfar, så när jag åkte hem från åmål bestämde jag mig för att åka och "hälsa" på han vid minneslunden så de gjorde jag. Känndes jätte lustigt att gå där på kyrkogården och tänka på farfar.. Men de känndes också väldigt bra att göra de även om de gör ont... Saknar dig otroligt mycket!!!!



Längtar till den 12:e då blir de bio! Mysigt...

Kommentarer
Postat av: Hannah

åh norebyn, där är det mysigt :) KRAM

2009-06-05 @ 23:45:56
URL: http://hannahjson.blogspot.com
Postat av: cia

hello kära kusin! :) Vi får umgås någon dag nu när du är hemma hela sommaren! Haha du måste lägga upp bilder på dom nya kläderna! ;) Puss

2009-06-06 @ 11:11:13
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0