Norebyn..

Oj va de inte alls blev som jag trodde idag.. :) Slappa järnet här hemma fram till 15.30 då jag åkte mot norebyn för att hälsa på alla och kolla läget som jadwiga sa i telefon igår. Men nej nej här skulle jobbas haha.. Så jobba från 16-20 va jätte skojj skönt att vara tillbaka till detta jobb igen för tycker de är skoj att vara servitris om de bara är för en period.. Så nu har jag fått ett jobb till :D Kommer jobba när de behövs schema får jag till veckan men kommer mest bli så att hon ringer när de behövs och de passar mig perfekt. :) Så nu är jag rätt sliten hehe..

Ja de var väl typ de som hänt mig idag.. :)

Börjar sakna Daniel rätt mycket nu faktsikt... ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Och vem är Daniel ;)

2009-06-08 @ 11:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0