Skatteåterbäring..

Jaa, idag fick jag mina skatte pengar nice nice.. :)
Min dag idag har sett ut så här. Sov en hel halv timme längre än vanligt så vid 8 tiden gick jag ut och gick min morgon promenad som idag blev 30min lång, sen blev de frulle och lite tv tittande, sen blev de en liten bil tur, tvätta och hägnde ut kläder, lite dator sen blev de att laga mat blev lyxmiddag med falukorv och makaroner haha.. Sen blev de en tur till bengtsfors fixa biljetterna till scotts. Så nu är de gjort. Blev en sväng till stugan för att sen avsluta med en promenad med emma.. Och nu sitter jag här blir tv och dator resten av dagen.. :)

Imorgon ska jag till tandläkaren 10.30 annars kommer nog morgon dagen se ungefär ut som idag.. :) Gött att bara slappa..

Idag har de varit helt okey väder fast jag har tyckt de varit rätt kallt nu har de tyvärr börjat mulna på igen.. :(

Xoxo

Kommentarer
Postat av: sofia

Madde, vi har väl inga hemlisar för varandra? Jag vet fortfarande inte vem den där Daniel är;)

2009-06-09 @ 21:01:02
URL: http://alfredssonsofia.webblogg.se/
Postat av: sofia

Madde, vi har väl inga hemlisar för varandra? Jag vet fortfarande inte vem den där Daniel är;)

2009-06-09 @ 21:01:12
URL: http://alfredssonsofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0