Tv...

Jeje nu har jag fått in en box i "mitt" rum här hemhemma så nu kan jag se på vad jag vill när jag vill.. Nice nice..
Så nu ligger jag i sängen och kolla på jims värld och har datorn i knät precis som jag gör hemma så de är nice, hehe..

De är konstigt detta är som att jag har en klocka i mitt huvud som ringer varje dag 07.30 fast är rätt skönt att vakan i tid för då hinner man med så mycket mer. Som idag nu har jag redan varit ute på morgon promenad, käkat frull, hjälpt pappa att fixa boxen på mitt rum alltså dragit en antenkabel på utsidan 25m. Rallat lite ved och klippt gräset med trimmen.. Inte hela gräsmattan så klart. :) Nu ligger jag här, blir nog en slapp söndag idag ska se på tennis finalen sen och efter de blir de att gå upp och kolla på damfotbollen med emma..


Ha en bra söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0