De är inte sant....

Godmorgon..

Åhh jag blir så trött, nu är jag mega förkyld längesedan jag var så här förkyld.. *suck*  Hoppas jag blir bättre till onsdag inte så kul att vara så dålig på min och mikas tripp fast iof så spelar de ingen roll hur sjuk jag än är då så kommer vi iaf ha skit kul hihi!! Bara två dagar kvar till mika kommer hit mys mys..

Idag blir de en lugn dag framför vinterstudion, fast mellan 16-17 ska jag och syster spela våran framflyttade korpen match.. Skoj!!! Hoppas vi iaf får nått poäng.. :)

Var är solen idag då? Nu har man blivit så van att se den hela dagarna men idag är de jämn grått.. Blä...

Imorgon är de skola då mellan 11.45-16.00 fast får se om jag stannar så länge. För vi ska ha gestaltning min grupp har valt att spela upp som en teater och vi är första gruppen så när vi gjort klart ska vi bara sitta och kolla på dem andra men är jag så här dplig åker jag hem efter att vi spelat upp våran.. Men de ger sig i morgon. Sen ska jag inte tillbaka till skolan fören den 30 mars hihi..

De är ju helt sjukt att de snart är april var tar dagarna vägen? Snart har jag redan gått en hel termin.. SJUKT!! Bara sex terminer kvar sen.. ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag vet inte än men tänke kanske att det kan va bra me lite löst ifall :) jag har lite mynt som jag fick av mor som va danska så fick ja lite pengar av mormor som jag tänkte växla annars kommer jag ju att änvända kortet :)

summerland :D massa snygga killar den serien va bra

2009-03-22 @ 18:51:33
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0