Det snöar och snöar!

Jaha då var snart denna helgen förbi också då. Men har varit en helg full av olika aktiviteter!
Igår var jag ute med far och crister och pimpla. Var ute från 9-12 de räckte för mig.. Hihi. Jag fick första nappet och även första fisken!! WOW!! Jag fick tillslut två stycken innan jag gav upp med frysna tår. Men jag kom iaf två i våran interna tävling. Hihi.. Sen blev de att slappa men tog mig även en sväng med pappas nya leksak, nämligen en fyrhjuling hihi.. Ojoj va skojj de var/är.
Blev tvn resten av kvällen farmor och kent kom även förbi en sväng.

Idag vaknar man till att de snöar stora fina flingor. Synd de inte är december då.. :) Har pluggat en hel del idag har fått en del skrivet iaf rätt svå uppgift är ju inte bara så att man kan sitta och skriva i flera timmar utan de kommer upp i huvudet lite då och då. Så då får jag skriva ner de. Men de är inte lätt!! Men hoppas de går bra..
Blev en tur med fyrhjulingen förut med men hjälmen imma igen för mig samtidigt som de snöar så var lite svårt då hehe. Men fick ut den själv från garaget och så duktig som jag är haha..

Imorgon är de skola 12-16 men tror inte vi håller på till 16 men vi har tid till de iaf då vi nu ska få info om valwebben va de finns för kurser att välja.. Hoppas jag hittar någon rolig kurs som jag kan ha min 6:e termin. :)

Bilder kommer i morgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0