Härligt att vara tillbaka!!

Godmorgon. Så skönt att vara ledig idag.. Hehe.. Men helt ledig är jag ju inte då jag måste läsa en hel del sidor i en bok till i morgon då vi har seminarium. Men mellan läsningarna ska jag träna. För jag har som jag såg att syster också skrivit dock har jag inte kommit på något mål ännu för mig men vi kan väl säga att jag med ska gå ner 10kg till dennis 2års dag bara för att ha ett mål. Men jag är sjukt på detta nu. Har som sagt börjat käka min "riktiga" frulle igen och de känns skit bra och är såå gott fortfarande, har även köpt kassler. Ja ni läste rätt haha.. Har typ inte käkat de sen jag bodde i karlskrona då jag åt de en hel del sådant. Men då jag vet va bra de är så kommer jag käka de iaf..
Nu måste jag sätta mig och läsa i en timme eller två då jag vid 11 ska på vattengympa..

Ha de så bra..

Kommentarer
Postat av: Emma

va i helvete?? 10 kilo? ge dig, ska du bli anorektiker eller?? :)Puss <3

2009-03-31 @ 11:36:22
URL: http://protectedby666.blogg.se/
Postat av: cia

vad är den riktiga frullen för något? jag vill med sikta nedåt! :P haha PUSS

2009-03-31 @ 17:24:20
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0