Men åhhh sluta snöa!!!

Kan man bli mer irriterade eller!! Igår var de rena våren här i göteborg men idag är de verkligen vinter!! Blää.. De börja snöa vid 12.30 och de snöar än tror jag haha.. Ligger iaf snö på marken och de suger är väl slask lagom till i morgon.. Men kul för alla barn som får leka ut lite men iaf..

Var is kolan mellan 12.14 idag vi blev färdiga med våran gestaltning så de känns bra så på tisdag ska vi spela upp den bara för oss själva för att träna. sen den 23mars har vi redovisning av den för hela klassen, och tre lärare. Kommer bli skojj tror jag hehe.. Så känns bra att vi blev klara med den dirket då de ibland kan vara lite svårt att vara 6st i en grupp många olika viljor. Men vi är ju en sådan MEGA bra basgrupp så är ju inge problem haha..

Har skrivit en del på arbetet idag med är klar typ behöver bara ca 6 meningar till så är jag klar. Men just dessa är svåra att få ner. Men jag vet att jag jobbar bäst dirket på morgonen så jag hoppas jag får ner dem sista i morgon när jag vaknat så kan jag ta helg sen!! Underbart!!!

Ne nu ska jag se på tvn, så stolt över mig själv att jag inte ser på tvn när jag sitter hemma här själv utan att jag faktiskt pluggar! :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

hej! så duktigt du är. det är skit mycket snö här hemma i kinna. herregud. Och innan skickade jag in min uppgift.... usch. Skulle ju skicka in den 24.oo, och jag skicade in 23.57 hihi. gött jobbat. har gestaltning imorgon och sen är det helg woho! Vi hörs Kram Kram

2009-03-13 @ 00:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0