Panik!!

Då var man tillbaka i skolan igen då. Känndes bra och framför allt roligt att träffa alla igen..Men fy bubblan vilken panik och stress man får varje varje gång vi pratar om examinations uppgiften.Gahh. Den ska ju skickas in den 25mars men den ska vara klar fredagen den 13 alltså nästa fredag! PANIK! För då ska vi ha gransknings seminarium så jag ska kolla på mikaelas och hanna ska kolla på mitt osv. Detta ska vi göra tisdagen den 17mars så man har helgen på sig att kolla på den andras arbete och se  om man hittar något att fråga efter.. Så datorn får följa med hem till mor och far imorgon blir ingen plugg fri helg här inte.. Fast ska bara sitta lite då och då för åker faktiskt hemhem för att fiska framförallt..

Passar denna pajas nu.



Men just nu sover han.Nu märks de att han börjar bli frisk iaf för oj va glad han är hihi..
Vi åkte hem till mig förut då käka vi falukorv och makaroner tror detta är en stor favorit för han satt och klappa händerna och skratta hela tiden plus att han käka upp allt och de var ingen liten portion. Hehe..

Så här kan man somna om man är sjuk..



Han var på väg ner för soffan när han plötsligt somna. :) Så han låg på min arm så i ca 1½h haha..

Min nya fina tröja, mycket nöjd!






Så för er som rapporetera jag ska enbart umgås med min pappa och mamma självklart dennis med då men,under denna helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0